poznajmy się!

 

SOFTWARE HOUSE DA VINCI STUDIO

Jesteśmy zespołem pełnych entuzjazmu, zapału i szerokiej wiedzy programistycznej developerów, którzy za cel nadrzędny postawili sobie zwiększanie rentowności biznesu swoich Klientów, poprzez nieustający rozwój i poprawę rozwiązań informatycznych. Projektowanie aplikacji dedykowanych jest dla nas prawdziwą pasją. Jesteśmy kreatywnym i doświadczonym software house.

Warszawa
jest miastem, w którym gościmy bardzo często, choć nasza siedziba mieści się w Bielsku-Białej. Nie ma jednak barier lokalizacyjnych, których nie będziemy w stanie przełamać, ponieważ realizujemy projekty zarówno zdalnie, jak również wykorzystując możliwości, jakie daje body leasing.

 
Wojciech Bachta

linkedInCEO

Wojciech Bachta

Absolwent AGH, certyfikowany specjalista w zakresie zarządzania projektami oraz mentor biznesowy. Zwolennik zwinnych metodyk zarządzania projektami i fan nowych technologii. Swój wolny czas uwielbia spędzać w górach.

 
Michał Polak

linkedInFOUNDER, CTO

Michał Polak

Założyciel Da Vinci Studio oraz Quotiss, z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży interaktywnej. Zapalony entuzjasta motocykli i sportów ekstremalnych, pilot paralotni i fanatyk snowboardu.

 

Nasi MENTORZY

  • Nasi mentorzy

Radosław Tadajewski

Inwestor VC, przedsiębiorca, geek technologiczny. Założyciel wielu firm, w tym w tym jednego z największych dealerów złota inwestycyjnego w Europie Środkowej i globalnego OORT Inc. Podczas swojej kariery wprowadził na giełdę 5 firm, a kontrolowane przez niego spółki osiągnęły kilka miliardów przychodów. Aktualnie pełni funkcję prezesa zarządu Czysta3. Autorytet w obszarach strategii biznesowych oraz marketingowych, z tytułem MBA, uzyskanym na Europejskim Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie. Posiada szeroką wiedzę między innymi z prawa, biznesu, marketingu i reklamy.

Szymon Janiak

Specjalista z ponad 10 letnim doświadczeniem w zarządzaniu marketingowym oraz w projektowaniu egzekucji strategii biznesowych dla spółek z sektora technologicznego. Wykładowca na wielu prestiżowych uczelniach w Polsce, a także autor licznych artykułów branżowych. Realizuje projekty o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym, w tym również na rynku amerykańskim. Swoje doświadczenie budował w takich firmach jak Grupa Trinity czy OORT Inc. Obecnie dyrektor zarządzający w Czysta3. Jako nasz partner gwarantuje profesjonalne doradztwo biznesowe, marketingowe i pomoc w obszarach PR.

Mariusz Gil

Architekt oprogramowania, konsultant, trener, ex-CTO. Mariusz związany jest z branżą IT od 2000 roku. Przez ten czas uczestniczył w projektach informatycznych m.in. w obszarach AdTech, FinTech, bankowości, telekomunikacji, e-commerce, podróżowania, medycyny - zarówno w Polsce jak i za granicą. Mariusz wykorzystuje swoje doświadczenie i wspiera nasze zespoły developerskie na etapie zbierania i analizy wymagań, a także podczas późniejszych faz projektowania i implementacji oprogramowania.

Piotr Powązka

Konsultant i założyciel Eratrust oraz współtwórca merytoryczny RodoBox. Członek The International Association of Privacy Professionals oraz Rady na Europę Centralną i Wschodnią w World Commerce & Contracting Association. Pracował dla takich marek jak ING, ABN AMRO, Xerox, Develey czy Costa Coffee. Doskonale rozumie, że sprzedaż jest krwioobiegiem organizacji i należy wspierać ją w sposób etyczny, znajdując rozwiązania adekwatne do otoczenia regulacyjnego. Piotr wspiera organizacje w zakresie transformacji cyfrowej, w takich obszarach jak zarządzanie umowami, LegalTech, modelowanie i mapowanie procesów, RODO/e-Privacy, wdrożenia systemów CLM, CRM, ERP, obiegów dokumentów - paperless, usług globalnych, kontroli wewnętrznej i zgodności.    

Margarita Tokareva

Margarita to prawdziwy ekspert w zakresie optymalizacji procesów biznesowych sprzedaży, transportu czy wdrażania oprogramowania. Współzałożycielka firmy Quotiss. Specjalistka ds. logistyki z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży zdobytym między innymi w A.P. Moller - Maersk czy w Uranium Mining Company. Podejmowała pracę w Rosji, Włoszech, Hiszpanii, a nawet w Indiach. Zapewnia naszej firmie profesjonalne doradztwo biznesowe oraz pomoc w zarządzaniu projektami.

Marcin Zarzecki

Założyciel i dyrektor generalny Quotissa. Doświadczony ekspert w transporcie kontenerowym oraz logistyce, zarówno za granicą jak i w Polsce. Certyfikowany kierownik projektu Green Belt. Pracował jako Client Director w Dunnhumby czy Business Development Manager w A.P. Moller - Maersk. Partner posiadający wiedzę w sprzedaży, finansach oraz obsłudze klienta. Marcin zapewnia nam wyjątkową pomoc w budowaniu startupów oraz ekspercką wiedzę o rynku usług TSL.

Mateusz Sawaryn

Radca prawny i wspólnik Kancelarii Sawaryn i Partnerzy. Członek Rady Nadzorczej w Agencji Rozwoju Regionalnego w Bielsku-Białej. Specjalista w zakresie prawa gospodarczego, handlowego, wsparcia dla startupów i firm e-commerce. Posiada bogate doświadczenie w kompleksowej obsłudze transakcji sprzedaży i inwestycji w spółki oraz w obsłudze korporacyjnej spółek kapitałowych. Jego super mocą jest rozwiązywanie problemów i znajdowanie wyjścia z najtrudniejszych sytuacji. Niezawodny partner i doradca w obszarze prawa, który szuka sposobów, by pomóc branży IT przełamać bariery tworzone przez anachroniczne prawo.  

Rafał Dados

Doświadczony doradca w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwoju biznesu. Pomaga firmom w integracji Przemysłu 4.0 z digitalizacją funkcji zakupowych i logistycznych.Prelegent konferencji zakupowych z tytułem MBA na kierunku Business/Commerce. Wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracował dla European Institute of Purchasing Management, był kierownikiem EMEA w Delphi oraz Global Category Managerem w Rolls-Royce. Rafał z zaangażowaniem wspiera klientów w zakresie zakupów projektowych oraz łączy aspekty strategiczne i operacyjne z narzędziami IT.

Szymon Tochowicz

Ekspert ds. zakupów strategicznych w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym, morskim, obronnym, energetycznym oraz kolejowym. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołami kupców direct oraz indirect na poziomie krajowym, europejskim oraz globalnym. Wykładowca European Institute of Purchasing Management z tytułem MBA. Wykorzystuje swoje doświadczenie do wspierania działów sprzedaży i zakupów w rozwoju strategicznych relacji biznesowych. Szymon z pasją promuje w biznesie podejście Human-to-Human oraz filozofię Circular Economy. Dzięki temu zapewnia nam ogromne wsparcie w zarządzaniu projektami i konsultingu biznesowym.

nasz proces działania

 
1/ operation1 spotkanie
startowe
    • plus-iconWprowadzenie do projektu
    • plus-iconWzajemne rozpoznanie
    • plus-iconPrzedstawienie celów biznesowych
lineline
2/ operation1 rozpoznanie
    • plus-iconWspólny warsztat (event storming)
    • plus-iconWybór sposobu pracy i zespołu
    • plus-iconPodsumowanie ustaleń – umowa
lineline
3/ operation1 działanie
    • plus-iconZaangażowanie zespołu projektowego
    • plus-iconStandaryzacja pracy
    • plus-iconIteracje i usprawnienia
lineline
4/ operation1 wsparcie
  • plus-iconWdrożenie
  • plus-iconTransfer wiedzy
  • plus-iconSzkolenia i support
Wyceń projekt