Jesteśmy firmą programistyczną, z indywidualnym podejściem
do każdego projektu. Kierujemy się zasadą, że dobra aplikacja
to spersonalizowana aplikacja, która odpowiada na potrzeby
Twojego biznesu.
poznajmy się!
SOFTWARE HOUSE DA VINCI STUDIO
Jesteśmy zespołem pełnych entuzjazmu, zapału i szerokiej wiedzy programistycznej developerów, którzy za cel nadrzędny postawili sobie zwiększanie rentowności biznesu swoich Klientów, poprzez nieustający rozwój i poprawę rozwiązań informatycznych. Projektowanie aplikacji dedykowanych jest dla nas prawdziwą pasją. Jesteśmy kreatywnym i doświadczonym software house.
Warszawa jest miastem, w którym gościmy bardzo często, choć nasza siedziba mieści się w Bielsku-Białej. Nie ma jednak barier lokalizacyjnych, których nie będziemy w stanie przełamać, ponieważ realizujemy projekty zarówno zdalnie, jak również wykorzystując możliwości, jakie daje body leasing.
CEO
Wojciech Bachta
Absolwent AGH, certyfikowany specjalista w zakresie zarządzania projektami oraz mentor biznesowy. Zwolennik zwinnych metodyk zarządzania projektami i fan nowych technologii. Swój wolny czas uwielbia spędzać w górach.
FOUNDER, CTO
Michał Polak
Założyciel Da Vinci Studio oraz Quotiss, z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży interaktywnej. Zapalony entuzjasta motocykli i sportów ekstremalnych, pilot paralotni i fanatyk snowboardu.
Nasi MENTORZY
Nasi mentorzy
Radosław Tadajewski
Inwestor VC, przedsiębiorca, geek technologiczny. Założyciel wielu firm, w tym w tym jednego z największych dealerów złota inwestycyjnego w Europie Środkowej i globalnego OORT Inc. Podczas swojej kariery wprowadził na giełdę 5 firm, a kontrolowane przez niego spółki osiągnęły kilka miliardów przychodów. Aktualnie pełni funkcję prezesa zarządu Czysta3. Autorytet w obszarach strategii biznesowych oraz marketingowych, z tytułem MBA, uzyskanym na Europejskim Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie. Posiada szeroką wiedzę między innymi z prawa, biznesu, marketingu i reklamy.
Szymon Janiak
Specjalista z ponad 10 letnim doświadczeniem w zarządzaniu marketingowym oraz w projektowaniu egzekucji strategii biznesowych dla spółek z sektora technologicznego. Wykładowca na wielu prestiżowych uczelniach w Polsce, a także autor licznych artykułów branżowych. Realizuje projekty o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym, w tym również na rynku amerykańskim. Swoje doświadczenie budował w takich firmach jak Grupa Trinity czy OORT Inc. Obecnie dyrektor zarządzający w Czysta3. Jako nasz partner gwarantuje profesjonalne doradztwo biznesowe, marketingowe i pomoc w obszarach PR.
Mariusz Gil
Architekt oprogramowania, konsultant, trener, ex-CTO. Mariusz związany jest z branżą IT od 2000 roku. Przez ten czas uczestniczył w projektach informatycznych m.in. w obszarach AdTech, FinTech, bankowości, telekomunikacji, e-commerce, podróżowania, medycyny - zarówno w Polsce jak i za granicą. Mariusz wykorzystuje swoje doświadczenie i wspiera nasze zespoły developerskie na etapie zbierania i analizy wymagań, a także podczas późniejszych faz projektowania i implementacji oprogramowania.
Piotr Powązka
Konsultant i założyciel Eratrust oraz współtwórca merytoryczny RodoBox. Członek The International Association of Privacy Professionals oraz Rady na Europę Centralną i Wschodnią w World Commerce & Contracting Association. Pracował dla takich marek jak ING, ABN AMRO, Xerox, Develey czy Costa Coffee. Doskonale rozumie, że sprzedaż jest krwioobiegiem organizacji i należy wspierać ją w sposób etyczny, znajdując rozwiązania adekwatne do otoczenia regulacyjnego. Piotr wspiera organizacje w zakresie transformacji cyfrowej, w takich obszarach jak zarządzanie umowami, LegalTech, modelowanie i mapowanie procesów, RODO/e-Privacy, wdrożenia systemów CLM, CRM, ERP, obiegów dokumentów - paperless, usług globalnych, kontroli wewnętrznej i zgodności.
Margarita Tokareva
Margarita to prawdziwy ekspert w zakresie optymalizacji procesów biznesowych sprzedaży, transportu czy wdrażania oprogramowania. Współzałożycielka firmy Quotiss. Specjalistka ds. logistyki z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży zdobytym między innymi w A.P. Moller - Maersk czy w Uranium Mining Company. Podejmowała pracę w Rosji, Włoszech, Hiszpanii, a nawet w Indiach. Zapewnia naszej firmie profesjonalne doradztwo biznesowe oraz pomoc w zarządzaniu projektami.
Marcin Zarzecki
Założyciel i dyrektor generalny Quotissa. Doświadczony ekspert w transporcie kontenerowym oraz logistyce, zarówno za granicą jak i w Polsce. Certyfikowany kierownik projektu Green Belt. Pracował jako Client Director w Dunnhumby czy Business Development Manager w A.P. Moller - Maersk. Partner posiadający wiedzę w sprzedaży, finansach oraz obsłudze klienta. Marcin zapewnia nam wyjątkową pomoc w budowaniu startupów oraz ekspercką wiedzę o rynku usług TSL.
Mateusz Sawaryn
Radca prawny i wspólnik Kancelarii Sawaryn i Partnerzy. Członek Rady Nadzorczej w Agencji Rozwoju Regionalnego w Bielsku-Białej. Specjalista w zakresie prawa gospodarczego, handlowego, wsparcia dla startupów i firm e-commerce. Posiada bogate doświadczenie w kompleksowej obsłudze transakcji sprzedaży i inwestycji w spółki oraz w obsłudze korporacyjnej spółek kapitałowych. Jego super mocą jest rozwiązywanie problemów i znajdowanie wyjścia z najtrudniejszych sytuacji. Niezawodny partner i doradca w obszarze prawa, który szuka sposobów, by pomóc branży IT przełamać bariery tworzone przez anachroniczne prawo.
Rafał Dados
Doświadczony doradca w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwoju biznesu. Pomaga firmom w integracji Przemysłu 4.0 z digitalizacją funkcji zakupowych i logistycznych.Prelegent konferencji zakupowych z tytułem MBA na kierunku Business/Commerce. Wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracował dla European Institute of Purchasing Management, był kierownikiem EMEA w Delphi oraz Global Category Managerem w Rolls-Royce. Rafał z zaangażowaniem wspiera klientów w zakresie zakupów projektowych oraz łączy aspekty strategiczne i operacyjne z narzędziami IT.
Szymon Tochowicz
Ekspert ds. zakupów strategicznych w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym, morskim, obronnym, energetycznym oraz kolejowym. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołami kupców direct oraz indirect na poziomie krajowym, europejskim oraz globalnym. Wykładowca European Institute of Purchasing Management z tytułem MBA. Wykorzystuje swoje doświadczenie do wspierania działów sprzedaży i zakupów w rozwoju strategicznych relacji biznesowych. Szymon z pasją promuje w biznesie podejście Human-to-Human oraz filozofię Circular Economy. Dzięki temu zapewnia nam ogromne wsparcie w zarządzaniu projektami i konsultingu biznesowym.
nasz proces działania
1/spotkanie startowe
Wprowadzenie do projektu
Wzajemne rozpoznanie
Przedstawienie celów biznesowych
2/rozpoznanie
Wspólny warsztat (event storming)
Wybór sposobu pracy i zespołu
Podsumowanie ustaleń – umowa
3/działanie
Zaangażowanie zespołu projektowego
Standaryzacja pracy
Iteracje i usprawnienia
4/wsparcie
Wdrożenie
Transfer wiedzy
Szkolenia i support
PEŁNE ZAANGAŻOWANIE
Zespół dedykowany do współpracy jest wysoce kompetentny, dzięki czemu wdrożenie w projekt było błyskawiczne.
Bardzo cenimy sobie podejście do biznesu jakie prezentuje firma, gdzie czujemy się jak Partner a nie Klient jeden z wielu…
Michał Nowak | Evojam
NAJWYŻSZY POZIOM
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy i życzylibyśmy sobie,
aby każdy partner biznesowy podchodził z takim zaangażowaniem do prac oraz cechował się taką kulturą i zaangażowaniem…
Adam Jesionkiewicz | Ifinity
SUPPORT I WSPARCIE TECHNICZNE
Firma Da Vinci wykonała dla nas kluczowy system informatyczny, a nasza współpraca pozwala nam postrzegać tę firmę jako partnera,
który w sposób właściwy traktuje swoje zobowiązania wobec klientów…
Mirosław Stocerz | Inelo
STABILNA I ELASTYCZNA WSPÓŁPRACA
Nasza dotychczasowa współpraca jest wystarczającą podstawą do tego, by polecić firmę Da Vinci Studio jako rzetelnego partnera biznesowego,
godnego zaufania i kolejnych wspólnych przedsięwzięć…
Błażej Herzyk | Maspex Wadowice
FACHOWO I RZETELNIE
Firma Da Vinci Studio wykonała dla nas kilkaset aplikacji internetowych oraz kilka systemów wewnętrznych…
Dariusz Andrian | Heureka Huge Idea
WYSOKA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ
Cenimy sobie współpracę z firmą w zakresie projektowania i wdrażania rozwiązań,
a także doświadczenie i profesjonalizm w nietypowych i niespodziewanych sytuacjach…
Paweł Korniluk | Develey
SPEŁNIENIE OCZEKIWAŃ
Współpraca obejmowała następujące zakresy: zbieranie i konsultowanie wymagań,
oszacowanie nakładu czasu, programowanie interfejsu użytkownika aplikacji internetowych.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z kooperacji z Da Vinci Studio. Nasze oczekiwania zostały w pełni spełnione.
Jarosław Kroczek | XSolve
KULTURA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Firma Da Vinci Studio wykonała dla nas rząd prac informatycznych związanych z utrzymaniem, rozwojem i supportem naszego systemu e-commerce.
Jesteśmy zadowoleni z tej współpracy i życzylibyśmy sobie, by każdy partner biznesowy cechował się taką kulturą i odpowiedzialnością.
Szymon Masiak | MotionVFX
ZAUFANY PARTNER
Rekomendujemy Da Vinci Studio jako wykonawcę usług informatycznych. Zrealizowaliśmy wspólnie kilkadziesiąt projektów o różnej skali i wielkości.
Polecamy firmę Da Vinci Studio jako zaufanego partnera gwarantującego jakość dostarczonych produktów, wsparcie techniczne oraz terminowość realizacji.
Mateusz Wachowicz | Communication Unlimited
STAŁA WSPÓŁPRACA
Firma Da Vinci Studio wykonała i wdrożyła aplikację mobilną TS Podbeskidzie – “Waleczni razem” na platformy iOS oraz Android. Aplikacja od lipca 2017 r.
jest dostępna dla fanów naszego klubu, a firma Da Vinci Studio udziela nam wsparcia technicznego do dziś.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej